3melekannesiii zeyzey29 önden bir corba daha sonra mantı yeterli diye düşünüyorum ben öyle yapıyorum hep
2prenssAnnesii zeyzey29 bir kayserili olarak manti bizde ana yemek gibidir yanina salata yoğurt mevsimine göre turşu baska bisey gitmiyor yanına
Elmas16 zeyzey29 Yanına bişi yakıştıramıyorum ben 🙈 mantı yaptığım günler genelde önden doyurucu bir çorba yaparım (yayla, yeşil mercimek gibi) salata, yoğurt ve içecek olur yeterli görüyorum ☺️
Sarekuzu_19 zeyzey29 Mantı ağır bir yemek sadece çorba ve yanına acı turşu turşu çeşitleri güzel olur
annesininprensesi1 Ben mantı yaptığım zamn ortaya bir salata yapıyorum önden ya şehriye yada mercimek çorbası yapıyorum