Kızlar ilk dozu sağlık ocağında yaptırdık ikinci dozu evde kendimiz yapsak olur mu? Kar yağıyor hava soğuk çıkarmak istemiyorum 😔Evde yaptıranlar var mı? Sağlık ocağında gördüğüm kadarıyla ekstra bir durum gerektirmiyor direk yavaş yavaş ağzına damlatıyordu