Haticetemzz Kızlar bebeklerinizin kıyafetlerini kaç derece de yıkıyorsunuz? Ben 30 derece narin elde yıkamada yıkıyorum ama çişi filan çıtçıtlısına geçince lekesi geçmiyor siz kaç derece de yıkıyorsunuz
Eminos Haticetemzz ayri yikarken sentetik 40 a atardim cift durulama yaptirirdim simdi bizimkilerle beraber yikaniyor beyazlari pamuklu 60 renkliler sentetik 40 hassas olan orguleri filan 30 gunlukde yıkıyorum
EJDERYAA Haticetemzz 50-60 da yıkıyorum malesef dediğiniz gibi geçmiyor bende 30-40 larda yıkıyordum baktım olmuyor 50-60 yaptım çıkıyor artık
Seraysarp Canım ben 40 derecede yıkıyorum sürekli her lekede çıkıyor acaba kullandığın deterjandanda çıkmıyo olabilir mi bence 40 ta yıka sende ☺️
Cappon Lekeli olanları beyaz sabunla akitiyorum yine de çıkmazsa vanishe basıyorum sonra 40 derecede yıkıyorum
elifsezer_ Haticetemzz Canım 30 derece çok düşük.O yüzden lekeler çıkmıyordur.Ben hep 60 da yıkarım hiç bir leke kalmaz.
Nazli92Alp Haticetemzz ben 40 derecede yıkıyorum çişi çıkıyor aslında deterjanınızı değiştirin bi de öyle deneyin isterseniz eskiden kakası dışına çıktığında da dalan yeşil sabunla elde yıkayıp öyle makinaya atiyodum tertemiz oluyodu leke kalmıyodu
NurayAslanoglu Haticetemzz canım kaka olaylarında önce duşta temizliyorum beyaz sabunla sonra bizim deterjanımızla makinada yıkıyorum birde kızımın granül sabunuyla makinada yıkıyorum mis gibi oluyor 30 derecede yıkıyorum ben hep 👍