Fatmaa10 Kızlar kendi kıyafetleriniz için deterjan ve yumuşatıcı olarak ne kullanıyosunuz şöyle mis gibi kokulu en beğendiğiniz ariel ve yumoş kullanıyorum ama önerilerinizi alim 😂😂
Mom9 Fatmaa10 bende renklilerde ariel, beyazlarda omo kullanıyorum. Yumuşatıcı yumoş pembe, mavi ya da bingo pembe kullanıyorum
Zlmzt Fatmaa10 Siyahlar perwoll, renkli ve beyazlar bingo. Bebek için duru. Yumuşatıcı yumoş mystic kullanıyordum senelerdir ama son bi kaç aydır hiç bir yerde bulamıyorum. Yumoş hanımeli kullanıyorum eskisini tutmasa da..
EsraVolkan Beyazlar ve renkliler için adile oxi, siyahlar için omo sıvı. Yumuşatıcı için bim de veya A101 de 3lt ucuz ürünler var onlardan. Oğlan için Dalan veya duru granül sabun
nikimikedi7 Fatmaa10 Beyazlar ve renkliler için Ariel toz, siyahlar için omo sıvı. Yumuşatıcı olarak Bingo Manolya Bahçesi