Vera1810 Marjinal_Anne2 benım kızımdada var kızım tarhana menemen dısında bırsey yetmiyordu 13 aylıkken kan tahlili de d vitamini ve b12 vitamini eksik cıktı 2 ay d vitamini ve b12 spreyi kullandık Rabbıme şükür vitamini artmış ama b12 aynı kalmıs ve suan dr dodex iğneye baslattı 5 hafta vurulacak haftada bir yazıyı görünce yazmak istedim hergun et vermeye çalısıyır ım inşallah asacaz sanırım bu durumu yemeye basladı 3 gundur. kemik suyu kaynatcam Allah izin verirse ve balık yagı kullanmayı düşünüyorum
Marjinal_Anne2 Vera1810 haftada bir derken bize on güne bir dedi , inşallah tez zamanda yğkselir bebişlerimizşn depoları 🙏🏻 B12cok önemliymiş Ya ,, balık yağını doktor bana erken dedi 🙏🏻🙄 inş atlatırız dodex i vuruluyor musunuz
Vera1810 Marjinal_Anne2 kuzum korkma dodex ampul bır çeşit hem içilebilir hemde vurulur dr a kalmıs bırsey
Vera1810 Marjinal_Anne2 evet cumadan cumaya dodex ampul un 10 /1 ini vurulacak. Ben de bu duruma cok üzüldüm ama gecer inşallah en azından biliyoruz eksik olan vitamini
Vera1810 Marjinal_Anne2 bi tek Kırımlık vardır dodex ampul bıde iğne olarak ama işi görevi içeriği aynı
Marjinal_Anne2 Vera1810 üzülmeyin en azımdan farkettik ve önlemini alarak devam ediyoruz alışacak inşallah 🙏🏻♥️
ErvaKader Marjinal_Anne2 B12 tahlilde ne olarak yazıyor direk mi yoksa başka tıp dilinde mi bnde kan verdirmistim.butun değerlerine bakılsın diye iyi diyip gönderdi.yemesi ve kilosu az yumurta alerjili bebek oyuzdn sordum
Marjinal_Anne2 ErvaKader canm bilmiyorum ben özellikle söyledim b12 ye de baktıralım mı diye iki tüp kan aldılar bebeğimden sanırjm o ayrı mı hiç bilmiyorum İnan’ın
Wee Marjinal_Anne2 canım benimde o dönemde olmuştu 1 haftalık dodex amp ağızdan şekilde kullandık toparlamıştı.sınırı geçti ben biraz daha yükselsin dıye ocean b12 sprey günde 1 pıss verıyorum.bide doktor bana her yemeğine et kıyma köy dedi bende mümkün oldukça koymaya çalışıyorum
Marjinal_Anne2 Wee sprey önermedi aslında da , b12 dodex i biz yarısını on günde bir kullanacağız canm doktor öyle dedi ama bana az gibi geldi
Wee Marjinal_Anne2 9 aylık olduğu için olabilir.biz 1yasını geçkindi.dodex çok etkili büyük ihtimalle yükseltir sonra doktora danışın seviyesi yine sınıra yakım fln ise sprey ı sorabilirsiniz ben öyle yapmıştım çünkü b12 de sınırı geçmesi de yeterli deil yüksek olması her zman iyidir bende hemşire olduğum için tavsiyem size bu yönde.geçmiş olsun
Marjinal_Anne2 Wee çok sağolun kullandıktan sonrA tekrardan tahlil istemeyi düşünüyorum umarım yaptırır doktor yoksa bir yaşında yaparız demişti tavsiye için çok sağolun
Arenn Marjinal_Anne2 çorbalarına ben mutlaka kıyma koyuyorum köfte de yiyor yoğurt peynir yedirmeye çalış benimki hiç vitaminleri içmedi şükür hiç de eksik yaşamadık dr aynı şekilde beslenmeye dewam et demişti