BuseKeremBuglem Az önce doktordan geldik 4 aylık kızımdan kan alındı alerji varmı yokmu bakmak için ama sonuç çıkmadan doktor evolvia nın alerji mamasını verdi eve gelince denedim yedirmeyi fakat öğürdü kızım ve çok ağladı asla yemez o şekilde nasıl yapıcam ?
Deletedmom16 BuseKeremBuglem aslında kokmayan tek mama tadıda diğerlerime göre acı değil. elma suyu pekmez vanilya şurubu bunlardan briiyle tatlandırıp deneyin derim
Egemenveannesi BuseKeremBuglem vanilya sürünüyor yada pekmezle tatlandirabilirsin.benim oğlum similac alimentum yedi.bizimkisi en acı ve sert olanıydı
1485 BuseKeremBuglem benim oglum da ilk başta hep ögürdü hiç içmek istemedi ama ben pes etmedim hiç 1 hafta yada daha fazla belki yapıp döktüm falan bayagı ugraştım sonra inadını kırdım ve alıştı şimdi maşallah cok güzel içiyor.
KeremTalha_4153 BuseKeremBuglem biz nutrıcına kullanıyoruz. Ama benim oğlum büyük. Biberonla almadı.sabah kahvaltısında akşamda mamasına katıyorum
BuseKeremBuglem 1485 maşallah🧿 benim kızım zaten iştahsız bir bebek bunu hiç yemicek valla inşallah vanilya şurubu işe yarar
Egemenveannesi BuseKeremBuglem sunuda aoyliym benim oğlum 20 gunluktu manaya başladığımızda onun öncesinde başka bi mama almadığı için hemen alıştı ben tatlandirmaya gerek duymadım.aile hekimlihindeki ebe hemsiremiz söylemişti bize o zaman.eğer iletisjminiz varsa hemairenizle arayıp bi danışın derim.çünkü bu tür mamalar için eczanelerde tatlandiricilarda var belki onlara yönlendirir.