Gizemzkan Kızlar sacıma ombre istiyorum ama doktor şuan yapma dedi bu işlemi yaptıran varmı emzirirken eşim bayan kuaförü o yapıyoruz diyor ama sizlerden yaptıran varmı
ozdenarda Gizemzkan ben cumarteei gunu yaptrdm dibine oryal kullanamdgn surece bi problem yok canm bende ombre yaptrdm
ozdenarda Gizemzkan benmde 12 haziran 🤗🤗ben diplerine normal boya yaptrip uclarna ombre attrdm oryalle actrarak
ArasAtlas Bende yaptırdım daha kırkı çıkmamıştı dipten oryalle actırdım kaç kere işlem gördü hatta. Bşy olmaz allahın izniyle ilk oğlumda da hemen yaptırmıştım
Gizemzkan ArasAtlas yapıcaz bakalım da şimdi emiyor işlem 4-5 saat sürüyor sütte yok emzirme işini nasıl yapıcaz bilmiyorum
ArasAtlas Gizemzkan ben bebeği de götürmüştüm uyandıkça emzirdim allahtan bekleme sürelerine denk geldi emmesi ☺️