Annebaalll pek bir şey yok aslında canım.. biz de 2 aylığız oyuncak bile almadım daha, 3.ayını bekliyorum.. çünkü oyuncak veriyorum eline evde 1 tane var tutmuyor . Ben gösterince bakıyor, gülüyor heyecanlanıyor ama oynamıyor daha oyuzden 1 ay daha bekleyeceğim