Bahri2020Beren2021 8 aylık oğlum var ve hamile olduğumu öğrendim. Yarın doktora gidecegim ama çok merak ettigim bir konu var bebegimi emzirmeye devam edebilecek miyim. Hamile olup da emziren var mı aranızda ve ne zamana kadar emzirdiniz
132420 Bahri2020Beren2021 benimde peş peşe oldu bebeklerim ben emzirmedim zehirler dediler biri kız biri erkek olduğu için ne kadar doğru bilmiyorum
Asel8 Bahri2020Beren2021 emzirmeye öneemiyolarlar doktorumdan duymuştum Bi başkasına söylerken ha su içirmişsin ha emzirmişsin demişti Bi bayana hamile kaldığında sütünde besin değeri kalmıyormuş
dertlikerkenez Bahri2020Beren2021 merhaba, tandem emzirme yöntemi ile doğumdan sonra bile iki bebeğinizi emzirebilirsiniz. Tabi doktorunuz müsade ederse. Hayırlı olsun bebeğiniz.
minnosum25 Bahri2020Beren2021 doktorunuzla danışmanız en iyisi ama burda doğum yapana kadar bile emzirilebilecegini okumuştum
Alyneymn42 Aynı 8 aylık bebeğim var 2 aylık hamileyim doktorlara sorduğumda doğuma gidene kadar emzirebilirsin dedi. Ama bi kaç haftaya sütün tadı değişir bebek bırakır dedi. Bebeğin bırakana kadar emzir ama bi yandan da mamaya başlayın biz başladık
Bahri2020Beren2021 Alyneymn42 peki sütün besin değerlerinde olumsuz yönde bi degişme oluyormuymuş doktorunuz bu konu hakkında bir sey söyledi mi
Alyneymn42 Bahri2020Beren2021 o şekilde bişey söylemediler ama bol vitamin ve 3 kişilik beslenme önemli yoksa acaip halsiz oluyorsunuz bide bol su içmeniz gerek sütün değeri hakkında bi bilgim yok malesef
Bahri2020Beren2021 dertlikerkenez çok teşekkür ederim 😊 tandem emzirme nedir acaba az önce bir yazıda da denk geldim
dertlikerkenez Bahri2020Beren2021 hamileliğin 4. Ayından sonra sütünüz kolostruma hazırlık yapmaya başlar. Bu da tadını değiştirir. Eğer bebeğiniz bu tadı garipsemezse emmeye devam eder. Tadın değişmesi olayına halk arasında hurafe olarak bebek zehirlenmesi deniyor. Eğer vücudunuz hem 2 bebeğinizi hem de sizi besleyecek kadar güçlü ise aralarındaki yaş farkına bakılmaksızın hem doğuma kadar hem de doğumdan sonra 2’sini de emzirebilirsiniz. Son araştırmalara göre emzirmek düşük riski yaratmadıgı gibi doğacak bebeğinizin kilosunu da etkilemez. İkinci bebeğinizin çişli bez sayısına göre doyduğundan emin olduğunuz sürece ikinci bebeğinizi emzirmenizin bir zararı bulunmaz.
Bahri2020Beren2021 minnosum25 öğrendiğim gibi aldım randevumu yarına kadar sabredemedim yine de :) içim içimi kemiriyor bir yandan cok mutlu oldum bir yanım biraz buruk duygu karmaşası içerisindeyim
minnosum25 Bahri2020Beren2021 en iyisini yapmşsnz :) rabbim kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin üzülmeyin de Rabbimin vardır bı bildiği
Mom44454 Bende 8 aylıkken hamile olduğumu öğrendim doktorum emzirmeye devam etti mama da aldım ama mama içmiyor bebeğim
Bahri2020Beren2021 Mom44454 bir sıkıntı olmadı yani kaç aylik oldu hamileliginiz emiyor mu bebişiniz hala
Asel8 arslaninannesi98 senin önerin çokmu farklı oluyor pardon da. Doktor önerisi alan insanlar yazıyor burada tecrübeli olanlar.
mamdamam30 Bahri2020Beren2021 hayırlı olsun.eger ikinci de erkekse bebek emermiş eğer kızsa emmezmiş çünkü o zaman süt acı olurmuş emmek istemezmiş yani çocuk.insallah sıkıntı çıkmaz da emer bebiş🤗