tospikinannesiii bu çok umutverici yanıt oldu ya, aslında ben pütürlü vermeye başlamıştım, sonra bu gibi sorunları yaşamamak için, ama etraf baskısı,doktorum da tavsiye edince ,aman yesin de ne olur olsun moduna girdim ve sonuç böyle oldu, sonra beni anlayınca alıştırırım düşündüm, ama bir baktım ki gelişimi geriliyor,sıvı tükettiği için kilo alamıyor. Yani büyüyünce düzeliyormuş hakikaten bu çok pozitif bir yanıt oldu🤗