İlk dişimizi patlattık hiçte hissetmedik… ama ikincisi öttürüyor şuan bizi kızlar iyice şişmiş patlar bu günlerde ama aşırı huysuzluk var sürekli ıkınma sürekli çığlık ağlama. Uykuları söylemiyorum bile haha delirmek üzereyiz hunileri taktık 😁😁 diyeceğim oki dayanamayıp OSANİT diş topları sipariş ettim nasıl kullanılır, kullananlar bilgi verebilir mi rica etsem 🙏🙏🙏