Urasin_annesi 5 aylik bebegim bu ay sadece 350 gram aldi. Kilo takintili bir anne degilim sadece az almasi normal mi bunu merak ediyorum. Sizinkiler ne kadar aldi? Ve doktorum meyve ve yogurt vermeye basla dedi bana erken gibi geldi.
Deletedmom324 Urasin_annesi ben de az beklıyorum. Carsamba kontrol var. Canı isteyince karnını doyuruyor. Ama zaten azalacaktı. Doktorunuz aksını demedıyse mevzu bahis bile yapmayın ❤️ Kilo demek saglık demek degıl sonucta.
Deletedmom324 Urasin_annesi ve de buyuk ıhtımal ek gıda için basla diyecek. Ben 6 yı bitirip baslayacagım.sindirim sistemi muhabbetine. 1 aydan bırsey olmaz.
Melekla Urasin_annesi benim kızım da 5 aylık bu ay sadece 400 gr aldı. Ama sorun yok emzirmeye devam dediler ☺️