nazlieylul Bebeğimn idrarını evde alıp tahlile götüreblir miyim böyle yapan var mı nekadar sürede götüreblrz
Zsnbr nazlieylul torbayı tak açık bekle yaptığı gibi yarım saat içinde vermen laızm canm o yüzden bez açık bekle hemen al yolla
Kizcemm_20 nazlieylul ben yaptım canım sabah 12 den Akşam 6 ya kadar uğraşıp idrarını almıştım acilden vermiştim ertesi gün çıkmıştı sonuçlar
iki_prens_annesi Bn bi kere oglum icin ewe goturup idrari ole aldm hastanede raht degldk ama bu saatlerde tahlil varmi bilemem vaktnz yoksa hemen almayi deneyin hastanede emzirme odasinda olablr mesela 🤗
Zsnbr nazlieylul Evet canım ben de evde yaptım çünkü o torbayı takmak etmek biraz uğraştırıyor başında beklemek yaptığı gibi hemen yolla ama içine 1 gram bile kaka girmemeli
nazlieylul Zsnbr zaten dört beş gnde anca kaka yapıyo girmez akşama yapıcam götrcem aldm bnde gttim hastanede ultrqson da istedi
nazlieylul iki_prens_annesi eve geldik acile vericez idrarı birazdan yapmasını bekliyorum şimdi ultrasonda birşey çokmadı böbreklernde çok şükür