Nidacan18 Bugün aşı olduk, saatler sonra ateşimiz çıktı calpol verdik 1 saati geçti sayılır daha anca iniyor gibi. Sizler neler yaşadınız? Ateş olan olmayan?
Mehmet Nidacan18 oglum 2 ay asılarını oldu ayrıca rota asısınıda. 4 gun oldu bugun banyosunu yaptı. Şukurler olsun ne bır huzursuzluk nede ateş hıc bırını yasamadan atlattık 🤗
Mehmet Duygus55 saglık ocagı hemsıresı 2. Ayda yapılabılınıyor dedı. Bızde yaptırdık öncesinde arastırma yaptım ve cogu kısıde yaptırmıs.
Kuzeyalaz33 Nidacan18 hemen ats dusurmeye calismayin atesi kac diye sormadan hemen ilac yonlendirmeyin insanlara.ates vucudun savunma mekanizmasidir.hemen ates dusurucu verilmez