ayseguloks Dün gece birden bire titremeye başladım ısınamadım çok üşüdüm ateşime baktık 38.9 du ılık duş aldım hemen , sonra gögsüme dokundum içinde bir sertlik var sanki bide ağrı yapıyor sütte gelmiyor eskisi gibi ( 21 günlük bebeğim) yaşayan var mı
Fatmasti ayseguloks mastit olmuşsunuz büyük ihtimalle emzirin ve sağın sütünüzü masaj yapin göğsünüze düzelecektir
akillibidikcgty ayseguloks 3 kere yaşadım. Sut kanallarınız tıkanmış. Mastit olmuşsunuz. Sicak dusta göğüslerinizi mssaj yapip tarakla tarayın.dustan sonra önce bebeginiz emsin. Sonra elle yada makinayla sağın.
Didoo0408 Mastit olmuşsunuz.. süt kanallarınız tıkanmış ondan dolayı bebeğinizi emzirirken tersten emzirmeyi deneyin hemen göğsünüz yumuşıyacaktır. Yani sağ göğsünüz ise solu emzirir gibi bebeğinizi tutun eğer sol göğsünüz ise sağı emzirir gibi.. deneyin bende hemen etki etmişti
Kubrakayraa ayseguloks mastit olabilir sıcak suya girip gögüslerinizi ovalayıp masaj yapın sütü sağın tıkandığı için böyle olmuş
Kubrakayraa ayseguloks mastit olabilir sıcak suya girip gögüslerinizi ovalayıp masaj yapın sütü sağın tıkandığı için böyle olmuş
Nohutannesi ayseguloks mastit🤷Geçmiş olsun. Ateş varsa antibiyotik şart. İlik ıslak kompres yapın memeye bol bol emzirin sağın.parol alabilirsiniz. Ama hemen doktora koşun. Çok ağrılı. Ateş varsa da ilaçsız geçmez. Geçmiş olsun
Birceninannesi ayseguloks mastit olmuşsunuz ateş titreme devam ederse ihmal etmeyin doktora gidin antibiyotik veriyorlar. Aile hekiminizi arayıp söylerseniz o da yazar eşiniz alıp gelsin
ehlinurelif elektrikli sut sagma pompasi ile sagin sutunuzu.. ama en iyisi bebegin emmesi bebek dogru sekilde emdigi zaman o kanallar hep aciliyor.. ama gogsunuzu tamamen emsin fazla olani sagin mutlaka.. o sertlik gecene kadar gerekirse bebek emmezse saat basi sagin.. ben ilk dogum yaptigimda emzirmekte problem yasadim ve bir gogsum tas gibi olmustu.. elektrikli pompayla saat basi nerdeyse 1 saat sagdim 1 saat ara verdim.. 3 4 gun icinde yumusadi.. ama sabirla acildu oyle hemen olmadi cok ugrastirmisti.. oteki gogsumu emzirme hemsiresi yardimiyla tuttu hemen acildi oyle sertlik olmadi onda
Mom987 ayseguloks Göğüslerinize sıcak su ile masaj yapın bir de sağmanız lazım bebeğimde bol bol emmesi lazım
psikolog-anne ayseguloks korona değilsindir bence, hastaneye gitsen ilk korona dan süpheleniyorlar ama. Süt birikmesi olmuş gibi duruyor, bol bol sağ kuzum. Bende yaşadım, hastanede korona sandılar ama süt birikmesi olmuş
Koalina ayseguloks Mastit olmuşsun canım ılık suyla göğüsne masaj yapıp sağma makinen varsa sağ hemen
Durukusunannesii ayseguloks geçen gün bende oldum cok geçmiş olsun mastit olmuşsunuz bende gümde 2 kere sıcak duşa girdim kalıp sabunla sertliğin olduğu yere masaj yaptım baya bastırarak sıktım biraz can yakıcı ama içe yarıyor snra çıktıktan snra emzirdim kalan sütleride sağdım 3 günde atlattım bu sekılde ben ateşimi halsizlgmi falan parol plus şa geçirdim ..
aybkkara ayseguloks aynısını yaşadım hatta korkuyla covid testi verdim. Süt kanallarım tıkanmış. Duşta ya da ılık suyla masaj yapın masaj yaptıkça düzeliyor.