Fatmasti ayrıca zaditen uyku yapar normaldir. Benim bebeğim 6. Ayında besin alerjisi için de vermişti doktorumuz. Biraz huysuzluk yapabilir damla. Yaparsa eğer günde 1 kere verirsin 6 damla demişti. Eğer yapmazsa gece de verirsin demişti. Huysuzluk yapması damladan, bir de uyku yapabiliyormuş o da normal. Korkmayın bence. Doktor yazmazdı yoksa.