Merhaba arkadaşlar, doktorumunuzun önerisiyle 5 buçuk ayda ek gıdaya geçiş yaptık. O günden beri kızım doğru düzgün emmiyor. Ek gıdadan öncede de meme-mama şeklinde gidiyorduk. Sabahları emzirmeye çalışırken ısırıyor ısrar edersem ağlıyor. Geceleri emiyor o da uyku sersemi diye sabah olunca yine başa sar. 150 cc mama veriyorum ayrıca ek gıda da alıyor. Doktorum sütün azalmış olabilir ondan emmek istemiyor olabilir dedi. Sizlerde böyle bir şey başına gelen var mıı? Ne yapmam lazım tekrar memeye döner mii? Karnı tok ondan mı emmiyor? Kafamda deli sorular 😑