duygu00 valla geçinemiyoruz mesela ben ,18 günlük lohusayim öğlen arası yemeği bulamıyorum yemeğe 😒 sütüm neredeyse durdu bişey yemege bulamıyorum sabah az kahvaltı akşam evde ne varsa o sözde sağlıklı beslencem de sütum artcakda çocuğum da kilo alacak…😏😒 Yemege yemege iştahım da sıfırlandı üstüne bide..
Askerî ücret arttı sözde ama daha elimize gelmeden ekmek de sut de yağ da tekrar pahalandi..
Allah sonumuzu hayır etsin daha kotu durumda olanlara yardım etsin bunada şükür diyorum şuan ama yinede hakkımı helal etmiyorum yok paraya çalışmak ay sonunu sene sonunu zor getrmekden akşama ne yapacağım diye düşünmek den yorulduk yemin ederim