Sevgili anneler sürekli tetikte gibiyim yavrum doydu mu sütüm yetiyor mu memede ağlıyor bakıyorum süt kalmamış ama o halen emmek istiyor ağlayarak memeden alıyorum çünkü bırakıp tutuyor doymadı diyorum psikolojim bozuluyor ne zaman rahatlayacam 2 ay 8 günlük rahatça ne zaman emzirecem merak ediyorum tecrübeli anneler lütfen bir şey söyleyin böyle olmaktan sıkıldım evham yapmaktan bunaldım artık 😓