ecemm-6161 Eslem-Ecem10 normal canım doktura sormuştum bende o zaman cok normal dedi ilk zamanlar öyle olır zaman geçtikçe kakası da düzene girecek dedi anlayacaksın demişti bana öyle oldu 😊
Eslem-Ecem10 Kk41 Kk41 ecemm-6161 Eslifaslan Nazellam Nazellam cok teşekkür ederim cvplariniz için içim rahatladi🤗
Eslifaslan Sütün yaradığı için yapmıyo demişti doktor bana 10 gün e kadar normalmiş hatta . Yaptığında rengi ve kıvamı önemli tabi