Denizsever34 Rica ederim ☺️
Benim oğluş yürütece çok nadir bindi hatta 3 hafta kadar ama çok kısa aralıklarla , 7,5 aylık falandı o zaman parmak ucu bastığını görünce bir daha hiç bindirmedim şuan 14 aylık hala parmak ucu yürüyor doktorumuz normal dedi 😂 ilk adım ayakkabısı dene dedi bunu aldık o kadar rahat o kadar hafif bir ayakkabı ki parmak ucu yürümeyi bununla bitirecek gibiyiz :) ışıkları da çok kaliteli