archmom Muhlise benim bi kac tanidigim vardi konak saniyorlardi egzama cikmisti.Ayni konaga benziyordu baska bi doktora da gosterin isterseniz
Cascas19 Muhlise ben normalde hep tarıyordum saçlarını o yüzden oluyormuş. Onu yaptıktan sonra geçince Bi daha tarak sürmedim daha da olmadı canım.