40ımdan sonra ayda iki kere regl oluyorum kanamam aşırı oluyor ağrım çok,doktorum uygun oldugunda gel dedi kanama varken gidilirmi,halsiz bitkin düşüyorum artik bebekle normalmi ne yapacağımı şaşırdım başka birşey mi var acaba ?yaşayan var mı 3bucuk aylik bebegim