Selimustafa benim ilk dogumum canim son kontrolde 1 cm aciklik var yarin gel suni sanci veriyim baslatalim dogumu olmazsa son care sezaryen olcak dedi ,diger gun gittim sabah suni sanci verildi, 5 saat filan suni sanci aldim ara ara kontrol edildi hala 1 cm hic ilerleme olmadi bekledik, sonra bianda nisanim geldi kan akti arkasindan suyum geldi ve ikinma hissim basladi, doktoru cagirdik o gelene kadar ben ikiniyorum normal olsun cok istiyodum neyse doktor geldi alttan kontrol etti hic acilman yok dedi hala ayni beklersen geceyi bulur dogurman dedi, bende pes ettim artik sancilara dayanamiyodum hemen sezaryen olsun dedim ameliyathane hazirlandi hemen girdim kendi kendime dusunuyorum acaba bekleseydim normal olurmuydu yoksa doktorun dedigi acilma yok geceyi beklermiydim bilemiyorum ve etrafimdakiler sabretseydin dogum gelmisti diyolar kafam karisiyo boyle olunca😒