Hilall-16 Bebeğim 27 günlük bir gün kakasını yapmayınca hakiki zeytinyağ verdim ağzına bir çay kaşığı ilk çocuğum olduğu için endişeleniyorum sürekli ve şimdide ishal oldu gece çok ağladı sanırım karın ağrısından ne yapmalıyım 😔
Littleon Hilall-16 daha çok küçük katı bir kaka bekleme sulu mukuslu olması normal.1 gün kakasini yapamamasida normal 2 gunden sonra ver zeytinyagini hergun yapicak diye bir şey yok. Aglamasinin sebebide gaz veya mide unutması olabilr havluya utu baş hafif ılık karnına koy rahatlatır karnına masaj yap iyi gelir. Geçmiş olsun şifa olur insallah
hsyn Hilall-16 27 günlük bebeğe zeytinyağı mı verilir yahuu 10 güne kadar normal kaka yapmaması normal ayrıca o daha dış dünya ya adepte olamadi gaz sancisi oldukca cekecek biraz sabir edeceksiniz gececek
Hilall-16 Littleon yok katı beklemedim normal kakasını da öyle yapıyor ama dün gece bezini aşırı dolduracak ve taşacak kadar yaptı gecede de hep çok ağladı emmek de istemedi sanırsam ağrıdan emerken uyuya kalıyor hep bende hemen bir gün yapmayınca verdim şimdide o ishal sancı yaptı ama dediğiniz sıcak havluyu uygulıcam inşaallah şifa olur
Fitifiti Sadece anne sütü alan bebeğin 10 güne kadar kaka yapmaması normal 2. gününde de zeytinyağı vermeyin yani. Günde 7-8 kez bezden taşacak kadar kaka yapıyorsa ishaldir.