Goncakerim 4 ay aşımızı yaptırdık bugun hemsırw kan damlası verdı vegaferon ama bu damlayı önermeyen anneler var sızde bunu kullanmalımıyım yoksa baska bı kan damlasımı almalıyım
Minnaktosbik Goncakerim canım iki gün kullandım ilk gün kustu ikinci gün kanlı kaka yaptı şuan sidefer aldım onu kullanıyorum
Leylamoms Ben kullanmıyorum bebegim de şiddetli kusma terleme yaptı. 5.ay kontorulunde doktorumla görüşüp farklı bir ilaç alacağım.
Kayramirza54 Bende bi yan etkisini görmedim kullanıyorum 9 aylık oğlum şuan 4.aydan itibaren kullanıyorum