Dmt-01 Cutebabylov birinci dönem sınavı yapılmadan ikinci dönem kaydınızı yapamazsınız birinci dönem sınavıda 25 şubattan sonra yapılacak ve ikinci dönem sınavıda birinci dönem sınavı açıklandıktan sonra yapılacak
busrasilra14 Cutebabylov canim ben norma lise okudum o yuzdem bilmiyorum esim icin gecen donem kayit yaptirdik ama sınava falan girmedi corona var diye sanirim simdi ikinco donem kayiti yaptirmamiz gerekiyormu
Prrennnsesannesii 6 ocak la 31 ocak arası bende şimdi ona baktım 1. Donemi kaçırsınlar 2. Donem kayıt yaptırabiliyor mu
Cutebabylov Dmt-01 benim sınavım felan yok da staja gitmem gerekiyor tyani sadece yüz yüze eğitim kaldı onun için