Kızlar adetim normalde 9 gün sürüyor bu ay 11 inde sabah 5 te adet oldum ilk 4 gün yoğun geldi 2 gündür falan hiç gelmedi dün 7. Günümdü bende 2 gün gelmeyince dün akşam abdest aldım namaza başladım ama şimdi lavaboya gittiğimde hafif kahve lekeler olmuş akşam tekrar abdest alsam mı yoksa yarını akşamı mı beklesem yarın 9.günüm