Bebegim_28 Sehertatar 3 aşı ile birlikte yaptırdım perşembe günü ağızdan verildi 4 tane birden olduğu için biraz huysuz oldu akşama ama 2 gün sonra düzeldi çok şükür
Bus3cam Hiç bir sorun yan etkısı olmadı 2 aylıkken yaptrdım 3 asıyla bırlıkte oldugu ıcın bıraz atesi oldu sadce baska hıc bır sorun olmadı bu ay sonu 2. Dozunu yaptrcam