minikoalam1 Arkadaşlar basına bu durum gelen var mı aranızda bebeğinde, erkek bebek hastanede yattık antibiyotik şurupta kullandık ama idrarı kokuyor sanırım yine nüks etti
Beyzard minikoalam1 ilaci bilemicem ama bi tavsiyem var bebek pamuklari var kare saklama kabina onlardan koyup zeytinyag dokup siliyorm heryerini islak mendil kullanmayin
Mom28 minikoalam1 Canım su illet enfeksiyon anladığım kadarıyla 1 defa olsa bebekler devamı geliyor 🥴kızımda ilk 2 ayda başladı şuan 29 aylık halen olur ara ara
Zalimsin Sık tekrarlarss ultrasonla mesaneye böbreğe filan bakıyorlar sebebi araştırılıyor yani, kızılcık şerbeti faydaliymis tekrar etmemesi için
Zalimsin minikoalam1 sutunuzden aliyosa bol bol için bence bı de susuz kalmak da yapar kaç aylık bilmiyorum ama şu da az az verin isterseniz
Beyzard Mom28 hayor zararli degil asidik derecesine bakmaniz lazim 0.8 piyasada satilanlar 0.3 0.4 bebekelr icin olanlar
Mom28 minikoalam1 evet cnm kullandık ilacını artık biliyorum bazen idrarını yapamıyor ama büyük brnimkk direk acıyor diyor Dr ilacı söylüyorum yazıyor o derece tekrarlıyor yani😂
Mom28 Beyzard asitik değerine bakmam kendim evde asitini alirm ama Dr kesinlikle kullanılmamalıdır diyor 🙏yinede siz bilirsiniz