-erCansu- valla korkuyorum azalacak diye zaten baştan beri hep problemli şu emzirme olayını bi rayına oturtamadık. İlk başta sütüm gelmedi sonra süt geldi az geldi sonra doymuyor diye diye mamaya devam ettik son 1 aydır mamayı sadce geceleri veriyordum şimdi emmeyince gündüzde arada vermek zorunda kalıyorum. Sütüm varkende emmemesi onun için haksızlık diye düşünüyorum. Of ne bileyim ya kafamda deli sorular 😂