Kızlar bebeğime aptamil verdiğimden beri her gece çığlık kıyamet tahminimce gazdan dolayı. Değiştirmek istiyorum gece yatmadan önce veriyorum sadece mama 5 aylık daha yeni başladım vermeye uzun uyusun diye tam doymuyor gibiydi ama daha beter oldu hangi mamayı önerirsiniz