Kızım 1 yaşını yeni geçti. Son 1 aydır sebebini bilemediğim şekilde sabaha doğru bir kez başlayan ve asla kesilmeyen kusmalar oluyor. Önce yemek sonra sarı sarı su kusuyor. 3 kezdir doktora götürüyoruz idrar testi hariç her şeyi yaptık, idrar testini veremedik. Her şey normal. Ben neyi yanlış yapmıyorum. Ne yapmam lazım?
Başta üşüttü dedik ama sonrakinde üşütecek bi durum olmadı akşam çok yedi sindiremedi dedik, dün üşütmedi karnıbahar ve patates yedi azıcık mercimek çorbası içti. Sabah yine kusarak uyandı ama kesilmeyen bir kusma var. Doktor kusma ilacı vermişti içmek istemiyor zorla verince yine kusuyor. Ne yapmam lazım? Sürekli serum yiyerek düzelemez. Dişten olabilir mi diyorum ama diş de bu kadar art arda kusma yapar mı