etaskin
Anneler yardımınıza gerçekten çok ihtiyacım var 8 aylık olduk hala doğru düzgün ekgıda yemiyor bizim kız.3 5 şey yiyor sadece.ne versem öğürüyo.bi iki kaşık yiyo bırakıyo.napıcamı şaşırdım.sevdiği şeylerle karıştrdm sevmediklerini sanki biliyor gibi bi kaşık alıyo sadece.ama meme gördü mü saldırıyor adeta 😁napcam ben böyle