Canannn38 Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük arada bir elini emerken falan öyle ağıznı şapırdatıyor bikaçgündür çok tatlı duruyor ama emme reflexsinden dolayımı oluyor
Cinarinannesi00 Canannn38 ellerini emdiği için oluyordur bizim oğlanda yapıyor onu şappıdı şappıdı ses çıkıyor 😀
Canannn38 Cinarinannesi00 Durduğu yerde de yapıyor bazen yan dönüyor koltuğu emmeye çalışıyor şap şap diye 😅😅 Bazen gecenin biyarısı benim gülmem geliyor tutamıyorum kendimi🤭
Cinarinannesi00 Canannn38 Aynen çok tatlı sıpalar babasıyla benim elimi falan yakaladı mı zorla ağzına götürüp emmeye çalışıyor ağzından şu akiyor diye yakalık takıyorum bu sefer onu eline geçirip emiyor maşallah hepsine her hali ayrı güzel bunların 😀🥰