Cheerfulmom
Araçta çalışan biberon ısıtıcılar var. Ancak gerek yok bence. Buzluyken alın. Yanınıza da bi termos sıcak su ve kap. O kapta buzunu çözdürüp verirsiniz
Ben kısa sürede vereceksem normal dolaptan çıkmış halde alıyordum yanıma, ılıyordu bi saate. Biraz da ısıtıp veriyordum ama buzlu daha garanti.
Termos olarak da decathlon öneririm. Saatlerce sıcacık kalıyor su. Hatta ısıyı muhafaza eden çantalarını alırsanız ek gıda zamanı yiyecek koymada falan da kullanırsınız. İleride pikniğe giderken vs de kullanırsınız