Azranurr- merhaba , ben 25 haftalık gebe iken apandisit ameliyatı oldum. O ağrı gelip geçen ağrı değil sürekli sızlama şeklinde oluyor ara ara şiddetleniyor ve kitlenip kalıyorsunuz. Dr o belgeye bastırınca bacaklarınızı dahi hareket ettiremiyorsunuz. Aynı zamanda iştahsızlık, halsizlik, kusma ve ateş de yapıyor. Kanda enfeksiyon çok yüksek çıkıyor ve röntgende ben hamile olmama rağmen belli olmuştu. Inşallah değilsinizdir. Sezeryan doğumdan sonra üşütme vs olunca da ağrı oluyor veya fıtık varsa. Siz yine de dikkat edin. Geçmiş olsun