pamuksekerinannesii Su saat oldu hala direniyor 2,5 aylik bebegim napcam bilmiyorum kimler uyumuyor sayımızı görelim bari
Nira pamuksekerinannesii 10 aylık kızm bnmde hala direniyor uyumaya gece uyuttm geri uyndı 2 de dahaa uyku yok
ilahiyatci_Mom pamuksekerinannesii öyle böyle büyüyecekler sanırım bi de bakmısız ki yaşlanmısız diyorum artık kendime 🙂
pamuksekerinannesii ftsdmrhn hic uyumadi en son aksam 9 da yarım saat uyudu o baska yok bi kere daha uyudu 5 dk surdu 8 saattir uyanik ve çıldırmak üzereyim diş çıkarıyor sanirim baktim agzina beyazlama var salyasi artti elini surekli emiyor ağzına götürüyor
Sumeyyebaglan Bugün bizimkinede bi haller oldu uyutuyorum yarım saatte bi ayakta ne meme ne mama kafayı yedim
pamuksekerinannesii Sumeyyebaglan bizimki memeden ayrılmıyor ilk dogdugu zaman hariç ilk defa boylr uzun süre uyumadi agladi ayaklarim koptu popom uyuştu hissetmiyorum
Berivan46 pamuksekerinannesii 2 aylikken bizde oyleydik gunduz ful uyuyordu gece uyumuyordu sabahliyoduk son 2 aydir bi duzeni oldu 4 bucuk aylik suan 11 de uyudu simdi emmek icin uyandi geri yatti
Efemir06 Benimkide 2,5 aylık normalde gece uykusu iyidir 3 4 kere kalkardı bugun yarım saatte bir uyanıyor anlamdım gitti🙄
ilahiyatci_Mom pamuksekerinannesii benimki gündüz uyumazsa gece de uyumuyor bugün gün boyu sürekli kalktı gündüz uykusu rezalet zaten doktorumuz cok az ve sakıncalı buldu uykuda gecirdiği total saati ama düzelmiyr gündüz uyumadı suan gece de uyumuyor garip 3 ay 2 günlük
Mehtee pamuksekerinannesii burdame saat 4 bizde ve gece uykusuna yattigindan beri milyon kere uyandi suanda yatmamaya direniyor kafayi yicemmm son 1 aydir boleyiz ve giderek agirlasan bir vaka gibiyiz.. 5 ay 8 gunluk
minnostospik pamuksekerinannesii bizde dört aylık ama 6 da kalkar han bebislerin uykuyla alıp veremediği ne anlamadım 🤦♀️
eceunverkanra pamuksekerinannesii Bütün gece sadece 2bucuk saat uyudu🥶 Zaten zar zor 2bucukta uyutmustum 5 ten beridir de ayakta…Atak donemi yeni bitti o zaman bile bu kadar uyumadigi olmamisti 2 saatte 1 uyaniyodu valla o bile nimetmis ya😩