Merhaba herkese, oğlum 1 yaş 9 günlük oldu 3.ayından itibaren mamayla beslenen bir bebekti ta ki 1 yaşına kadar😞 mamayı uzun zamandır sadece gece uykusuna yatmadan ve gece uyandığında veriyodum 1 yaşına girdi gireli mamayı içmiyo malesef gece uykusuna yatırmadan ne yedireceğimi bilmiyorum bugün marketten gece maması aldım ve denedim onu da yemedi muhallebi derseniz sağlıklı olduğunu düşünmüyorum her gece onu yedirmek istemiyorum sizce tok tutan neler yedirebilirim?