Kızlar ıllakı basına gelen vardır yaklaşık 4 aydır kızım kaşınıyordu goturmedıgım hastane kalmadı alerjı dedıler en son ıyıce artmaya başlayınca bezmıalem hastanesıne götürdüm uyuz dedıler eşim ben kızım kaşınıyoruz nasıl geçıcek bılmıyorum yavrumu öyle gördükçe ıcım gıdıyor 10 aylık bu Arada basına gelen varsa lütfen bı yardımcı olun