Ailece covit olduk kayinbabam şuan yoğun bakımda kaynanam kaynım eltim ben yani apartman komple hasta ama eşim negatif çıktı seviniyorum bu duruma ama nasıl yani benden çok içli dişli anne babasıyla babası hastayken sürekli yanındaydı ben bi kez gittim ve hastayım nasıl oluyor bu durum böyle bişey mümkün mü sonradan çıkabilir mi?