Ecenisaannesi ya zaten belli oluyor süt olmayınca anlarsn ama basla bencede. ek gıdaya da baslamıssın hazır. Bence bi sakıncası yok. Sabahları iki haslanmıs yumurta, bol dereotu, bir salatalık, bir domates, iki büyük dilim peynir, 7 zeytin bir dilim ekmek yedim 🥰 emzirdiğimiz için tamamen kısamayız 😂 aksam haftanın iki günü makarna yedim desem yeridir, tavuk et balık tüketmeye calıs. Sadece ekmek ve şekeri kısıp aksamdan ertesi gün öğlene kadar bişey yemeyeceksin. İnan bana cok rahat vereceksin ven 70 kilo oldum emzirirken. Çok rahat verdim. Suan 61 kiloyum ve gayet de yiyorum almıyorum, sadece mide küçüldüğü için eskisi kadar istesen de yemiyosun 🥰 bak söyle yapalım sen haftada bir bu posttan kaç kilo verdiğini yaz. Hatta bir kac günde bir. Sana da destek olur 💕 suyu ve dereotunu ihmal etme ama bol su ve yeşillik.