Tugce5540 11 aylık oğlum ve 3 aydır dişleri ömrümü yedi. 9 dişi var ve değil ısırmak kanatıyor. Her yöntemi denedim, bir kaç gün bırakıyor sonra tekrar ısırmaya başlıyor.
1,5 aylıkken alerji teşhisi kondu, katı diyet, kademeli diyet, süt ürünleri diyeti… hepsini yaptım. Günlerce anne sütü yerine zehir veriyorum çocuğa diye ağladım. 7 ay süren gaz ve alerji beni o kadar etkiledi ki sevemedim emzirmeyi. Sırf onun hatrına devam ediyorum.