Merveenesasaf canım merhaba. Bizde 45 günlüğüz. Bizimde aynı şekildeydi uyurken horlar gibi ses çıkarıyo inliyo. Doktora sorduğumda gazdan dolayı normal olduğunu söyledi. 40 ı çıktıktan sonra geçti ama inlemeleri gaz olayımızda bitti gibi şükür. Karnındaki sesler de eğer gaz damlası kullanıyosan ondan olabilir. Biz damlayı verdiğimizde geliyo o sesler çünkü.