Angels1324 Arkadaşlar 3 aylık olucaz 2 ayda koyduğum sütlere başladım dı ondanmıdır ne dir gaz durumu gene tavan bunun sebebi ne olabilir bir buçuk aylık sütleri de var ozaman benimde gazım çoktu yine başa döndük acaba bu dan mı
Beyzanur54 Angels1324 bebeğinizin gazlanması normal. Bebek fazla hareket etmediğinden dolayı gazını çıkaramaz ve gaz sıkışması olur. Siz dondurucu daki sütlerinizi 6 aya kadar verebiliyorsunuz. Gazına en güzel çözüm ise masaj bol bol masaj ve gaz giderici damla kullanabilirsiniz. Benim oğlum 1 yaşında ve hala çok gazlı benim yediklerim bile dokunuyor 🤣
Angels1324 Beyzanur54 aslında damla bile değiştim iyiydik bu sütler başlayınca arttı gene masaj bile yapamıyorum ağlamaktan tıkıyor kendini çok ağlıyor şaştım valla :(