Sltn Esracim müslin örtü varsa onu boynunuza baglayabilrsiniz.ben aldım ama 1 2 kere anca kullandım 6 aylık olduk cekistirip acıyor 4 aydan sonra 😄
Rengin Esracim banndu diye bir marka var İnstagram da bulabilirsin hem emzirme örtüsü hem puset bebek arabası örtüsü güzel bişey ben onu kullanıyorum.
Sltn Esracim 5 aya kadar dışarı çıkınca hep uyudu.zaten evde uymadığı icin disarı cikardim😄 ilk defa haftasonu emzirme odası olmadığı için cafede emzirdim ama kızım büyüdüğü için zorlandim baya bizimki fazla hareketli😄
Burcu54 Esracim Bende e bebektem aldım memnundum ama 4 aydan snra örttürmedi benimki açıyo sürekli etrafı keşfettikleri için kullanamıyosun belli zmn snra
Aybk Esracim bende kullanıyorum ama boyutları küçük bence hazır olanların tamam gögüs ü kapıyosun ama bütün yanım sırtım acılıyor 😂 en güzeli müslin kumaşlardan yaptırmak sadece boynundan geçicek şekilde