[silindi] ayy mesajinizi okuyunca aklima sey geldi konuyla ilgisiz ama ajhssh letgoya kina kıyafetimi koydum geçen gün, biri mesaj atmış canim benim ustum 85 beden olur mu sence diye, olur bence bende 85 kullaniyorum oluyordu dedim. Peki senin göğüslerin dik mi yoksa yayvan mi cevap verir misin canim yazmis. O an anladım sapik biri tarafindan yazıldığını, başımdan aşağı kaynar sular dokuldu 🤦🏼♀️ kusucam simdi letgoda bile sapiklik pesinde millet ya