Kızım 19 aylık bu ayda yeni bir huy edindi.ayağında asla çorap durdurmuyor ve ne giydirsem ben yanında olmadığım anda hemen çıkartıyor.bezini de çıkartıyor ve öyle oynayıp koşuyor vee inanılmaz mutlu oluyor. Haa birde ben yanındayken eeğ (yani kaka) diyor öyle çıkartmaya çalışıyor.bazıları tuvalete alışacak ya da pişik olmustıur rahat edemiyordur diyor Tamam ama kazağını falan neden çıkartıyor?artık çok yoruldum sürekli Zorla üstünü giydirmekten ne yapsam bilmiyorum neden soyunuyor bu çocuk nedeeeen??
@