Esraaaaaa Bebeğimin sağ gözünde sulanma var ve ağlıyor gibi akıyor bazen . Başına gelen var mı nasıl çözüm buldunuz
Seda1208 Esraaaaaa doğduğundan beri öyleydi çapak da tutuyor ilaç kullanıyoruz biz damla bazen düzeltiyor 3 aylık bu arada
Oykmmkrkn Bende kullandım netrinayı pek fayda göremedim belkide düzenli değildim. Lakin sürekli sildim temiz utulenmis bezi hafif ılık suyla ıslatıp iyi gelmişti