Kızlar merhaba benim sürekli kalbim hızlı hızlı atıyor ve sanki nefes alamıyor gibi sürekli şöyle derin derin bi nefes almak istiyorum sürekli bi ağlama hissi de var ateş basması falan da var.kalbimde fln mı birşey var diyordum ya da ciğerimde göğüs doktoruna gittim birşey çıkmadı kalp doktoruna bi gideceğim ama daha evvel kaygı bozukluğu tedavisi gördüm ben gene aynı şeyi yaşıyor olabilir miyim fiziksel birşeyim yok mu acaba kalbim çarpıyor ve kulağıma geliyor sinir de çok var